martes, 7 de octubre de 2008

Betagarri - L'estaca




l'avi siset em parlava
de bon matí al portal
mentre el sol esperàvem
i els carros vèiem passar.

siset, que no veus l'estaca
on estem tots lligats?
si no podem desfer-nos-en
mai no podrem caminar!
si estirem tots ella caurà
i molt de temps no pot durar!
segur que tomba, tomba, tomba
ben corcada deu ser ja.
si jo l'estiro fort per aquí
i tu l'estires fort per allà
segur que tomba, tomba, tomba
i ens podrem alliberar
pero siset fa molt temps ja!
les mans se'm va escorxant
i quan la força m'en va
ella és més amplia i més gran
ben cert, sé que está podrida
pero es que, siset, costa tant!
que a cops la força m'oblida
torna'm a dir el teu cant

Si estirem tots ella caurà
i molt de temps no pot durar!
segur que tomba, tomba, tomba
ben corcada deu ser ja.
si jo l'estiro fort per aquí
i tu l'estires fort per allà
segur que tomba, tomba, tomba
i ens podrem alliberar.
l'avi siset ja nou diu res
mal vent que se l'emportà
ell qui sap a quin indret
i jo sota el portal
i quan passen els nous vailets
estiro el coll per cantar
el darrer cant d'en siset
el darrer que em va ensenyar
si estirem tots ella caurà
i molt de temps no pot durar!
segur que tomba, tomba, tomba
ben corcada deu ser ja.
si jo l'estiro fort per aquí
i tu l'estires fort per allà
segur que tomba, tomba, tomba
i ens podrem alliberar

Se cariñoso y deja tu comentario que no hay ninguno!

Publicar un comentario

Created By Igorazua (Tximu Gorena) in 2008. Creative Commons LicensePolítica de privacidad.